سفارش تبلیغ

گوشی سه سیم کارته با تلویزیون
تبلیغات در پارسی بلاگ
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان بر چهار پایه استوار است ، بر شکیبایى ، و یقین و داد و جهاد . و شکیبایى را چهار شاخه است : آرزومند بودن ، و ترسیدن ، و پارسایى و چشم امید داشتن . پس آن که مشتاق بهشت بود ، شهوتها را از دل زدود ، و آن که از دوزخ ترسید ، از آنچه حرام است دورى گزید ، و آن که ناخواهان دنیا بود ، مصیبتها بر وى آسان نمود ، و آن که مرگ را چشم داشت ، در کارهاى نیک پاى پیش گذاشت . و یقین بر چهار شعبه است : بر بینایى زیرکانه ، و دریافت عالمانه و پند گرفتن از گذشت زمان و رفتن به روش پیشینیان . پس آن که زیرکانه دید حکمت بر وى آشکار گردید ، و آن را که حکمت آشکار گردید عبرت آموخت ، و آن که عبرت آموخت چنان است که با پیشینیان زندگى را در نوردید . و عدل بر چهار شعبه است : بر فهمى ژرف نگرنده ، و دانشى پى به حقیقت برنده ، و نیکو داورى فرمودن ، و در بردبارى استوار بودن . پس آن که فهمید به ژرفاى دانش رسید و آنکه به ژرفاى دانش رسید از آبشخور شریعت سیراب گردید ، و آن که بردبار بود ، تقصیر نکرد و میان مردم با نیکنامى زندگى نمود . و جهاد بر چهار شعبه است : به کار نیک وادار نمودن ، و از کار زشت منع فرمودن . و پایدارى در پیکار با دشمنان ، و دشمنى با فاسقان . پس آن که به کار نیک واداشت ، پشت مؤمنان را استوار داشت ، و آن که از کار زشت منع فرمود بینى منافقان را به خاک سود ، و آن که در پیکار با دشمنان پایدار بود ، حقى را که بر گردن دارد ادا نمود ، و آن که با فاسقان دشمن بود و براى خدا به خشم آید ، خدا به خاطر او خشم آورد و روز رستاخیز وى را خشنود نماید . و کفر بر چهار ستون پایدار است : پى وهم رفتن و خصومت کردن و از راه حق به دیگر سو گردیدن و دشمنى ورزیدن . پس آن که پى وهم گرفت به حق بازنگشت ، و آن که از نادانى فراوان ، خصومت ورزید ، از دیدن حق کور گشت ، و آن که از راه حق به دیگر سو شد ، نیکویى را زشت و زشتى را نیکویى دید و مست گمراهى گردید ، و آن که دشمنى ورزید راهها برایش دشوار شد و کارش سخت و برون شو کار ناپایدار . و شک بر چهار شعبه است : در گفتار جدال نمودن و ترسیدن و دو دل بودن ، و تسلیم حادثه‏هاى روزگار گردیدن . پس آن که جدال را عادت خود کرد ، خویش را از تاریکى شبهت برون نیاورد ، و آن که از هر چیز که پیش رویش آمد ترسید ، پیوسته واپس خزید ، و آن که دو دل بود پى شیطان او را بسود ، و آن که به تباهى دنیا و آخرت گردن نهاد هر دو جهانش را به باد داد . [ و پس از این سخن گفتارى بود که از بیم درازى و برون شدن از روش کارى که در این کتاب مقصود است نیاوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 87 تیر 14 , ساعت 9:0 عصر

ختم بسیار مجرب برای هر حاجت

نقل از صاحب کتاب جواهر مکنون
مجرّب است که هیچ شک و ریبی در آن نیست
هزار بار بگوید این دعا را و در وسط آن حرف نزند.

«حَسبی اللهُ و نِعمَ الوَکیل ولا حَول ولاقوةالا بااللهِ العَلیِّ العَظیم لا اِله الا اَنت

سُبحانک اِنّی کُنتُ مِنَ الظّالمین اللهم صل علی محمد وال محمد»

قسمتی از سخنان عارف کامل جناب محمد اسماعیل دولابی رحمةالله علیه
که بعضی از اولیاءالله میگفتند و میگویند
که او کسی بود که هر هفته موفق میشد امام زمانش را دیدار کند

: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود
چه غمناک شدی و چه شاد ،بر محمد و آل او صلوات بفرست
امت من هر وقت صلوات بر محمد آل را فراموش کنند راه بهشت را گم میکنند

صلوات جزء برترین اذکار است
ذکر خداوند متعال است (ان الله و ملائکةیصلو ن علی النبی...)
صلوات آثار و برکات زیادی دارد
بقول آیت الله شوشتری :
صلوات گنج بزرگی است که قدر آنرا نمیدانیم

دوختم بسیار مجرب صلوات
از ختومات کثیر التاثیرو سریع التاثیر ختم 14 هزار صلوات است
که به 14 معصوم صلوات الله علیهم هدیه میشود
ابتدا
1000 صلوات به پیامبر صلوات الله علیه بعد حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام
و بعد حضرت زهرا سلام الله علیها تا حضرت مهدی عجل الله فرجه

در بین ختم با کسی حرف نزنید مثل سایر ختوم روبه قبله و با وضو باشید در ضمن
میتونید از افراد دیگه هم کمک بگیرد تا برای حاجت شما صلوات براتون بفرستند
تعداد مجالس مهم نیست میتوند در یک مجلس مثلا 300 تا صلوات و در مجلس دیگر2000

لیست کل یادداشت های این وبلاگ